Jumaat, 10 April 2015

Sekumpulan Epitaf & Surat-surat yang Lewat, cetakan kedua.

Sewaktu menulis catatan ringkas ini, barangkali buku Sekumpulan Epitaf & Surat-surat yang Lewat sudah dalam perjalanan ke pencetak untuk proses cetakan kedua. Lapan bulan yang lalu, buku ini dilancarkan di acara AFG dan saya hadir di acara itu dengan perasaan yang berbaur antara gembira, teruja serta bimbang. Ini sebuah usaha pembukuan karya saya secara rasmi setelah buku Boke pada tahun 2013. Cetakan kedua ini masih mengekalkan kulit buku serta kandungan yang sama seperti edisi sebelumnya.

Dari mata kasar, saya melihat pembaca sekalian begitu bersedia menerima dan menikmati buku ini, disamping menerima ulasan serta kritikan yang sangat membantu dan mendorong untuk menghasilkan karya yang lebih membangun dan berpendirian. 

Jutaan terima kasih saya ucapkan untuk pembaca sekalian serta pihak penerbit yang bertungkus-lumus menyediakan terbitan ini. Buku ini adalah kesilapan-kesilapan waktu silam dan mengangkat tema yang dekat dengan kita sebagai manusia. Seseorang itu membaca puisi bukan untuk merasakan kesunyian penulisnya malah untuk menyedari bahawa manusia hidup sesama sendiri dalam kesunyian masing-masing di dalam satu lingkungan besar dan tidak lagi merasa sendiri. 

Untuk mendapatkan buku ini, sila lawati laman selutbooks.com atau anda boleh hadir ke acara-acara yang disertai penerbit ini di masa akan datang. 

1 ulasan:

  1. trimakasih infonya sangat menarik,,
    bermanfaat sekali,,
    mantap,,.

    BalasPadam